Teknisk drift og lagring i Norge

Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale på tlf  66 85 90 00 

Smart Solution AS - Billingstadsletta 83 - N-1396 - Billingstad -     Tlf: +47 66 85 90 00       Email: info@smrt.no     

Smart desktop for advokater

Bransjeløsning for Advokater

Smart Solution AS har siden 2003 levert programvare for bruk i Advokatvirksomheter. Gjennom alle disse årene har vi opparbeidet oss en stor og solid kundegrunnlag som er i stadig vekst. Advokater har forskjellige behov, etter hvilke fagområder de er spesialisert mot. Vi har programvare som favner behovet for enkeltstående advokater og advokater i større fellesskap – alt levert fra vår Skytjeneste – som over 400 advokater bruker hver dag.

Les litt mer om våre ulike bransjeløsninger for advokater – vi har garantert den løsningen som passer for deg/dere. Vi leverer i dag vår Skyløsning til kontorer med mellom 1 og 40 ansatte.

 

frontpage pdf advokatbrosjyre

 

Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale eller vi kan kontakte deg -  

Advisor SMART for advokater

I samarbeid med Advisor tilbyr vi et ledende system for time-, dokument- og kunnskapsintensive miljøer. Vi startet samarbeidet med Advisor i 2003, dette gir oss over 10 år med erfaring i å levere dette til advokater. Løsningen kan integreres mot flere økonomisystemer, mest brukt blant våre mange advokatkontorer er økonomisystemet InfoEasy regnskap og lønn.

Advisor Smart gir deg tilgang til ditt personlige skrivebord (desktop) med den ønskede programvaren du trenger hele døgnet.

Smart Solution AS har siden 2003 levert programvare for bruk i Advokatvirksomheter. Gjennom alle disse årene har vi opparbeidet oss en stor og solid kundegrunnlag som er i stadig vekst. Advokater har forskjellige behov, etter hvilke fagområder de er spesialisert mot. Vi har programvare som favner behovet for enkeltstående advokater og advokater i større fellesskap – alt levert fra vår Skytjeneste – som over 400 advokater bruker hver dag. 

 

Les mer: Advisor SMART for advokater

Datalex Software for advokater

Datalex - for en bedre hverdag!

Datalex Software har mange års erfaring fra advokatbransjen og har en spisskompetanse som gjør at våre kunder får en levering av tjenester de fortjener.

Produkter er utviklet for og i samarbeid med advokater, og kan forbedre hverdagen til en rekke andre bransjer som arkitekter, ingeniører, konsulenter, reklamebyråer og revisorer.

Systemet er utviklet for både mindre og store firmaer. Det inviterer til gode rutiner og en effektiv bruk av ressursene.

 

datalex logo stor

 

Datalex inneholder ALT du trenger for å få en ryddig og problemfri administrasjon:

Effektiv og oversiktlig saksbehandling

ü  Full oversikt over roller i oppdrag

ü  Kalender med registering av oppgaver og frister

ü  Registering av timer og omkostninger

ü  Fakturering med automatisk billagsposteringer

Helintegrert med regnskap (vi kan også tilby regnskapsfører)

ü  Effektiv billagregistrering

ü  Elektronisk billagsarkiv

ü  Både utgående og inngående EHF-fakturaer

ü  Integrasjon mot ledende lønnssystemer

Kanskje det aller beste dokumenthåndterings system

ü  Maler for effektiv dokumentproduksjon

ü  Sikker lagring av dokumenter i databasen

ü  Fritekstsøk på alle ord og fraser i alle dokumenter

 

Det er lett å sette seg inn i og morsomt å bruke.

 

Kort oppsummert omfatter Datalex Advokat følgende funksjonalitet:

ü  kunde- og oppdragsregister, som vil være et viktig erfaringsarkiv.

§  Time-, omkostnings- og utleggsregistrering med fakturering og automatisk regnskapsføring. Derunder også elektronisk faktura.

§  Frister, møter og oppgaver med synkronisering mot Outlook.

ü  Ett eller flere regnskap, med blant annet:

§  EHF - Elektronisk fakturahåndteringssystem. Elektronisk utsendelse
og mottak av EHF-fakturaer (elektronisk lagring og administrasjon
(attestasjon, anvisning, kontering) av alle inngående fakturaer)

§  Effektive posteringsrutiner

§  Reskontro på saks- og klientnivå

§  Alle relevante regnskapsrapporter

§  Purrerutiner

§  m.v.a. oppgave, rapportering og dokumentasjon

§  Elektronisk registrering av innbetalinger (OCR)

§  Elektronisk remittering av utbetalinger

ü  Bobestyrelse (for advokater) med fordringsregistrering og eget regnskap

ü  Egen regnskapsmodul for føring av andre regnskap.

ü  Dokumentstyring integrert med oppdrag og kunder:

§  Brev skrives på grunnlag av dynamiske, egendefinerte maler

§  Informasjon hentes fra databasen for automatisk utfylling i dokumentene

§  Alle dokumenter lagres i databasen – av sikkerhetshensyn

§  Innskanning av dokumenter med direkte kobling til oppdrag

§  Utgående og innkommende epost lagres under oppdrag

§  Full oversikt over all korrespondanse i oppdrag

§  Fritekstsøk i dokumenter på tvers av oppdrag

§  Alle typer dokumenter kan lagres på oppdrag

§  Word, epost, pdf, regneark, bilder, film osv.

§  Integrert med WorkSite og eDocs for de som måtte ønske dette.

ü  Omfattende bruker- og adgangskontroll med tilgangsstyring både per
medarbeider og mulighet for å begrense tilgang/innsyn i saker.

ü  Svært omfattende. Helintegrert. Lett å lære. Effektivt å bruke!

 

Datalex har gjennom 25 år opparbeidet en solid kundebase og derved et solid grunnlag for

kontinuerlig videreutvikling.

Våre kunder vil alltid være svært viktige bidragsytere i prosessen når oppgaver skal prioriteres.

 

Det som kjennetegner Datalex

ü  Informative skjermbilder

ü  Gjennomtenkte rapporter for analyse av virksomheten

ü  Brukervennlig og lett å lære

ü  Hurtig installasjon og iverksetting

ü  Fullt integrert regnskapssystem er inkludert

ü  Fullt integrert med Outlook og Microsoft Office

 

Jussys - Advocate Desktop

Advocate Desktop - din hverdag

Saks- og klientbehandlingssystem spesielt utviklet for advokater. Programmet er enkelt i bruk og inneholder unike funksjoner for alt en advokat trenger i sin hverdag.

Advocate Desktop er tilpasset alle medarbeidere på et advokatkontor eller i en juridisk avdeling. I likhet med alle andre kunnskapsbaserte produkter fra Jussystemer, er Advocate Desktop velegnet både for mindre og store organisasjoner.

Hovedfunksjoner:
• Oversiktlig klientregister
• Brukervennlig time-/utleggsregistrering
• Fakturering, reskontro og klientmidler
• Statistikk- og rapportfunksjoner inkludert budsjett og prestasjonsavlønning
• Egendefinerte brukerstyrte funksjoner og rettighetshåndtering
• Fortløpende oppdaterte offentlige registre; advokater, domstoler, rettsvesen, myndigheter
• Fullt integrert med Outlook og Microsoft Office

Intuitiv og sikker integrasjon med regnskapssystemer fra Visma og Mamut. Vi leverer deg alt i en løsning sammen med e-post og Microsoft officepakken.

Alt tilgjengelig fra vår skyløsning og de ansatte velger selv om de ønsker å benytte, mac, PC eller nettbrett!