Teknisk drift og lagring i Norge

Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale på tlf  66 85 90 00 

Smart Solution AS - Slependveien 108 - N-1396 - Billingstad -     Tlf: +47 66 85 90 00       Email: info@smrt.no     

Advisor for konsulenter og rådgivere

I samarbeid med Advisor tilbyr vi et ledende system for time-, dokument- og kunnskapsintensive miljøer. Vi startet samarbeidet med Advisor i 2003, dette gir oss over 10 år med erfaring i å levere dette til advokater. Løsningen kan integreres mot flere økonomisystemer, mest brukt blant våre mange advokatkontorer er økonomisystemet InfoEasy regnskap og lønn.

Advisor Smart gir deg tilgang til ditt personlige skrivebord (desktop) med den ønskede programvaren du trenger hele døgnet.

Smart Solution AS har siden 2003 levert programvare. Gjennom alle disse årene har vi opparbeidet oss en stor og solid kundegrunnlag som er i stadig vekst. konsulenter og rådgivere har forskjellige behov, etter hvilke fagområder de er spesialisert mot. Vi har programvare som favner behovet for enkeltstående advokater og advokater i større fellesskap – alt levert fra vår Skytjeneste – som over 400 advokater bruker hver dag. 

 

 

Advisor logo smsart solution 

 

Norges ledende løsning for konsulenter og rådgivere

Advisor Smart er en komplett IT løsning der Advisor med klient-, dokumenthåndtering, timeregistrering og fakturering er ferdig integrert med Microsoft Officepakken og Outlook klar til bruk. Vi leverer også spesialtilpassede programvareløsninger som regnskapssystemer og tilleggsprogramvare etter behov.

Skytjenesten Advisor Smart (ASP) gir deg et eksternt skrivebord sikkert via Internett. Det betyr at Advisor, Microsoftproduktene, E-post og øvrige programvare oppdateres og vedlikeholdes av oss. Det eneste du trenger å tenke på er dine klienter og saker.

Trygg og enkel hverdag – frihet til å jobbe hvor du vil

Med Advisor Smart kan du arbeide trygt fra og utenfor kontoret. Med tilgang til Internett fungerer tjenesten uavhengig av om du har PC eller Mac og du har tilgang til vår vakttelefon med teknisk kompetanse hele døgnet.

Med grundige backup rutiner sikrer vi at ingen data går tapt og tjenesten tilfredsstiller krav gitt i Lov om behandling av personopplysninger. Våre kunder sikres i tillegg med spamfilter og antivirusprogramvare.

Effektiv og lønnsom drift for advokatkontoret

Advisor Smart er tilpasset advokatkontorer med 1-60 brukere. Løsningen er ferdig installert og tas raskt i bruk. Vi sparer våre kunder for tid og ressurser på IT drift, vedlikehold, programvareoppdateringer og sikkerhetskopiering. Kostnadene er forutsigbare med en fast pris per bruker per måned som gir fleksibilitet ved opp- og nedbemanning.

Hvordan virker løsningen

Advisor Smart gir deg ditt eget Windows skrivebord på Internett, hvor du logger deg på og kan benytte systemet fra en hvilken som helst datamaskin med Internett-tilknytning. Du får et kontor som er med deg over alt med de samme oppdaterte dokumentene og dine programmer.

Innhold

Advisor Smart gir deg tilgang til følgende programmer (forutsetter gyldig lisens):

• Advisor saks- og klientsystem
  Modul for timeregistrering, fakturering, dokumentbehandling, filhåndtering,
  E-post med integrasjon, sikker dokumentutveksling, fristhåndtering, kvalitetssikring, erfaringsarkiv med mer
• Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
• Microsoft Outlook (Exchange) og integrasjon til Advisor
• Microsoft Internet Explorer

Mulighet for tilleggsprogramvare og tjenester som blant annet:

• InfoEasy Regnskap
• InfoEasy Lønn
• Agendec, løsning for bilagsscanning
• Akelius Dokument, juridiske dokumenter og blanketter
• Win-Kbo, løsning for behandling av konkursbo. Les mer her ->
• DP-Rente, løsning for renteberegning av klientmidler
• Compensatio, program for erstatningsberegning
• Ulike årsoppgjørsprogrammer

I tillegg:

•  Felles kalender og mulighet for felles epostkasse
•  Lagringsplass for personlige og felles data
•  Epost med spamfilter
•  Vedlikehold av data og programvare
•  Lagring og administrasjon av systemprogramvare
•  Beskyttelse mot datainnbrudd/hacking
•  Sikkerhetskopiering av data i 10 år
•  Tilgang til konsulenter for endringer og support
•  Vakttelefon til driftssenteret 24/7/365
•  Synkronisering av E-post, kontakter og avtaler til smarttelefon
•  Støtte for Mac, PC og nettbrett

Stikkord for effektiv kunde- og oppdragshåndtering kan være: 

•  Timeregistrering
•  Utleggsregistrering
•  Fakturering
•  Kontaktkartotek
•  Habilitetshåndtering
•  Kompetansehåndtering
•  Skanning av dokumenter og korrespondanse direkte til oppdrag
•  Importere eksterne filer direkte til oppdrag
•  Opprette dokumenter basert på egne maler
•  Opprette egne dokumenter basert på formelle maler som blanketter m.m.
•  Effektiv registrering av e-post direkte til oppdrag
•  Dokumentarkiv med erfaringssøk
•  Journalføringer
•  Fristhåndtering
•  Kontaktrelasjoner til oppdrag
•  Prosesser med oppgaver og sjekklister
•  SMS-håndtering med journalføring
•  CRM og flettefunksjoner i forbindelse med masseutsendelser
•  Bibliotek for håndbøker, rutiner, artikler m.m.

 

Smart Solution tilbyr et komplett tilbud til din advokatvirksomhet.

Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale eller vi kan kontakte deg -