Handyman - for en mer effektiv og lønnsom arbeidsdag

Smart Solution AS er tjenesteleverandør av ordresystemet for den moderne håndverkeren fra Handyman. Vi hjelper deg med installeringen og den tekniske supporten, samt at vi tar oss av eventuelle oppdateringer. I SMART Desktop løsningen er alt samlet i en personlig brukerportal – med teknisk drift og lagring i et sikkert datasenter i Norge.

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for moderne håndverker. Få fullstendig oversikt over planlagte hendelser, gi tilbud ute hos kunden, fakturer timer og mye mer - alt via telefon, PC eller nettbrett.
Handyman lar deg dokumentere, oppdatere pågående og avsluttede oppgaver, vise rapporter og best av alt - en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Verktøyet er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for Handyman er ment for å vokse sammen med bedriften. Sømløs informasjonsdeling som sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.

Si hei til fremtidens digitale og papirfrie hverdag.

Handyman har følgende tilleggsmoduler:

  • Tilbudsmodul – modulen lar deg opprette tilbud når du er ute hos kunden
  • Timegodkjenning – effektiv kontroll, justering og godkjenning av grunnlag for lønn før dataene overføres til lønnssystemet
  • Servicehåndtering – Gir deg muligheten til å selge serviceavtaler til dine kunder.
  • Ressursplanlegger - En brukervennlig løsning for kortsiktig og langsiktig ressursplanlegging i bedriften
  • Avansert tidtaker - Bruk start-stopp -funksjonen for å registrere arbeidstiden fortløpende fremfor etterregistrering
  • Lager og bestilling - Få bedre kontroll på lagerbeholdning og bestill materiell direkte fra grossist via Handyman Mobile
  • Hendelser – Modulen gir deg automatiske meldinger med SMS og epost, både internt og til dine kunder
  • Gjentakende service – Har du oppgaver som gjentar seg, som f.eks. serviceavtaler eller løpende vedlikehold
  • Materialregnskap – For deg som har behov for sporing og dokumentasjon av bruken av miljøgasser og andre miljøfarlige midler
  • Kjørebok/flåtestyring - Bruk våre sensorprodukter slik at ordrehåndtering og fakturering av reisekostnader blir enklere

I tillegg til den SMART-løsningen du velger - Outlook, Office kontorstøtte, administrativ programvare, lagring, antivirus, backup, support og sikkerhet - hjelper vi deg med installering og teknisk support på ordresystemet fra Handyman.
Ingen store investeringer – prisen er fra kr 700 per bruker per måned, alt inkludert.