Smart Solution AS er tjenesteleverandør av ordresystemet for den moderne håndverkeren fra Handyman. Vi legger programmet til rette for deg, samt at vi tar oss av den tekniske supporten. I Smart Desktop™ løsningen er alt samlet i en personlig brukerportal – med teknisk drift og lagring i et sikkert datasenter i Norge.

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for den moderne håndverker. Få fullstendig oversikt over planlagte hendelser, gi tilbud ute hos kunden, fakturer timer og mye mer - alt via telefon, PC eller nettbrett.
Handyman lar deg dokumentere, oppdatere pågående og avsluttede oppgaver, vise rapporter og best av alt - en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Verktøyet er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for Handyman er ment for å vokse sammen med bedriften. Sømløs informasjonsdeling som sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.

Si hei til fremtidens digitale og papirfrie hverdag.

Handyman har følgende tilleggsmoduler:

  • Tilbudsmodul – modulen lar deg opprette tilbud når du er ute hos kunden
  • Timegodkjenning – effektiv kontroll, justering og godkjenning av grunnlag for lønn før dataene overføres til lønnssystemet
  • Servicehåndtering – Gir deg muligheten til å selge serviceavtaler til dine kunder.
  • Ressursplanlegger - En brukervennlig løsning for kortsiktig og langsiktig ressursplanlegging i bedriften
  • Avansert tidtaker - Bruk start-stopp -funksjonen for å registrere arbeidstiden fortløpende fremfor etterregistrering
  • Lager og bestilling - Få bedre kontroll på lagerbeholdning og bestill materiell direkte fra grossist via Handyman Mobile
  • Hendelser – Modulen gir deg automatiske meldinger med SMS og epost, både internt og til dine kunder
  • Gjentakende service – Har du oppgaver som gjentar seg, som f.eks. serviceavtaler eller løpende vedlikehold
  • Materialregnskap – For deg som har behov for sporing og dokumentasjon av bruken av miljøgasser og andre miljøfarlige midler
  • Kjørebok/flåtestyring - Bruk våre sensorprodukter slik at ordrehåndtering og fakturering av reisekostnader blir enklere

I tillegg til den Smart Desktop™ løsningen du velger - Outlook, Office kontorstøtte, administrativ programvare, lagring, antivirus, backup, support og sikkerhet - hjelper vi deg med installering og teknisk support på ordresystemet fra Handyman.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale eller be oss kontakte deg.

 

Del denne siden:

Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn

Adresse

Billingstadsletta 83 - 4 etg.
1396 Billingstad, Akershus

Kontakt

Telefon: +47 66 85 90 00
E-post: info (a) smrt.no

Firmainfo

Org.nr: 986 901 051
Bank: DNB

Innhold © Smart Solution AS. Webdesign © 2018-2024 Web Norge.