Smart Solution AS er tjenesteleverandør av ordresystemet for den moderne håndverkeren fra Handyman. Vi legger programmet til rette for deg, samt at vi tar oss av den tekniske supporten. I Smart Desktop™ løsningen er alt samlet i en personlig brukerportal – med teknisk drift og lagring i et sikkert datasenter i Norge.
Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for den moderne håndverker. Få fullstendig oversikt over planlagte hendelser, gi tilbud ute hos kunden, fakturer timer og mye mer - alt via telefon, PC eller nettbrett.
Handyman lar deg dokumentere, oppdatere pågående og avsluttede oppgaver, vise rapporter og best av alt - en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Verktøyet er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for Handyman er ment for å vokse sammen med bedriften. Sømløs informasjonsdeling som sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet.
Si hei til fremtidens digitale og papirfrie hverdag.
Handyman har følgende tilleggsmoduler:
- Tilbudsmodul – modulen lar deg opprette tilbud når du er ute hos kunden
- Timegodkjenning – effektiv kontroll, justering og godkjenning av grunnlag for lønn før dataene overføres til lønnssystemet
- Servicehåndtering – Gir deg muligheten til å selge serviceavtaler til dine kunder.
- Ressursplanlegger - En brukervennlig løsning for kortsiktig og langsiktig ressursplanlegging i bedriften
- Avansert tidtaker - Bruk start-stopp -funksjonen for å registrere arbeidstiden fortløpende fremfor etterregistrering
- Lager og bestilling - Få bedre kontroll på lagerbeholdning og bestill materiell direkte fra grossist via Handyman Mobile
- Hendelser – Modulen gir deg automatiske meldinger med SMS og epost, både internt og til dine kunder
- Gjentakende service – Har du oppgaver som gjentar seg, som f.eks. serviceavtaler eller løpende vedlikehold
- Materialregnskap – For deg som har behov for sporing og dokumentasjon av bruken av miljøgasser og andre miljøfarlige midler
- Kjørebok/flåtestyring - Bruk våre sensorprodukter slik at ordrehåndtering og fakturering av reisekostnader blir enklere
I tillegg til den Smart Desktop™ løsningen du velger - Outlook, Office kontorstøtte, administrativ programvare, lagring, antivirus, backup, support og sikkerhet - hjelper vi deg med installering og teknisk support på ordresystemet fra Handyman.
Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale eller be oss kontakte deg.